Tuesday, February 12, 2013

Buku Rujukan...

Assalammualaikum,
namanya cikgu ICT... tapi takkan nak mengadap kotak2 besi je kan?Saya suka masak... eh , silap... masak nombor dua.. tapi baking cakes and cookies is the priority... sambil2 tu bole promosikan blog saya... sila singgah di sini kalau ada masa yang terluang..terima kasih..

masa zaman sekolah dulu2.. kita main salin je resepi dari buku orang.. nak beli mahal benor.. bila dah naik taraf sikit... kumpul majalah tapi yang paling best adalah mengumpul my precious baking books.. the most precious one given by my husband.. Jamie Oliver: Cook With Jamie..
my baking books


Seingatnya lah... aku ikut Jamie ni since dia buang trang tang tang lagi .. dari sekolah menengah sampai lah dia kahwin dan aku pon kahwin dan ada anak2.... lama tuuuu... dan suami aku tau.. i adored him.. Mr J... nk beli selalu buku2 ni tak ada la... bapak mahal..aku suka melepak di Kinokuniya, KLCC.. cuci2 mata je.. nak memborong tak ada lah.. stakat bawak balik sebiji tu pon dah kering dah rasa poket.. maklumlah.. bukan berpendapatan tetap lagipon...

Sesekali aku manjakan diri jugak belanja diri sendiri dengan buku2 ni... kalo orang lain shopping baju dan barang mekap tapi aku cukup puas hati kalau dapat makan best2 dan beli buku best2... zaman baca novel dah lepas sbb x sempat bila anak dah ramai ni...Antara site online aku beli buku ni kat sini la... (pastikan ada kad plastik!!!)....
  1. Kinokuniya Malaysia
  2. MPHOnline
  3. BookXcess
Tapi kadang2 ada jugak beli kat e-bay sbb tak semua buku kita nak ni ada kat Malaysia... wpun second hand punya barang tapi condition sangat tip top..  nak beli kat Amazon pon ok... ikut suka la... tepuk dada, tanya selera.. tapi yang nyata... saya suka buku2 ni...

No comments:

Post a Comment